Vampires!

  • Energiavampiirid tegelt, sorry twilighti fännid. Viimasel ajal olen jälle nii haiglaselt väsinud olnud et üle mõistuse. Magan niikuinii 8+ tundi ja ikka olen nagu laip terve järgneva päeva. Keegi õgib jälle mu energiat (niipaljukest kui seda veel on) nagu juhtus siis kui ma seda blogi alustasin. Seekord pole isegi kahtlusaluseid mitte ning mida ma selle kohta ikka teha saaks isegi kui teaksin. Kõik tundub nagu hallina...eriti koolis olles. Kurat, mõistus triivib Poola omadega. Koju jõudes saab vähemalt magada. Magada..magada...üleliia palju kasutatud seda sõna, niimoodi kõlab see nagu ma eriti muud ei teegi. Võib-olla on jõupuuduses süüdi ka see rõve tühjuse tunne. Vähemalt saab FB-s õhtuti nalja. Muusikast ehk jälle midagi üle pika aja, ofc patareilaadimismuusika, seekord hoiatus klaverivihkajatele.



//end whinepost

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Pointless Life of a Lifeless Nolifer Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur