Reede + laupäev vastu pühapäeva

  • Lühidalt siis, sest ma olen RÄIGELT väsinud. Reedel oli 8! tundi. Vääga unine päev oli, mõnes aines jaurati niisama tühja, mõnes pandi kohe mingit eelmise aasta mõttetut materjali kordama, wee! Vene keele õps suutis muidugi mingi fuckton veel õppida ka jätta esmaspäevaks.
  • Laupäev vastu pühapäeva...Käisin ma Tondil paari inimese sünnipäeva tähistamas. Üllataval kombel teadsin ma kõiki kolme ka isiklikult. Täitsa mõistlik pidu oli peab mainima. Rahvast, sauna, muusikat, tantsu ja mida kõike veel. Millegipärast uurisin ma peo jooksul pea iga inimese käest nende klassi/vanust ja päritolukooli. Tuli välja et nii 90% rahvast olid kas endised reaalikad või ka praegu käivad inimesed. Inimestele on tore oma nime seletada 'we are the champions'-i kaudu. Kurgu suutsin kah valusaks rääkida. Kulges kõik varajaste hommikutundideni välja (yay kell on 8 läbi), asi pm lõppes mingite retrosarjade algusmuusika laulmiste + Eurovisiooni tuntumate laulude läbiümisemisega. Tore pidu oli, sai suheldud päris paljude inimestega kellega isegi samas lennus käies ilmselt muidu kunagi rääkima ei satuks.
Igatahes olen ma rämedalt väsinud ja lähen nüüd magama. Head hommikut kõigile

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Pointless Life of a Lifeless Nolifer Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur