Kõrvaklapid katki, durr.

  • On kätte jõudnud järjekordne esmaspäeva õhtu, mille käigus ma oma blogisse midagi kirjutan, tundub et see on nüüd selline paikasätitud päev. Ilmselt on asi ka SOTW-is, aga ok. Täna oli mõnus päeva, oli ainult 5 tundi, millest ma vähemalt pooled maha magasin. Bio KT oli ka lihtne.
  • Eelmine nädal...sai koolis asju (hindeid siiski) parandatud, nii mis mürises, nüüd ei olegi mul enam vene keeles kaheseis! Kontrolltöö kirjutamine oli halenaljakas, selles klassis vähemalt on liiga lihtne spikerdada. Kõik sõnad sai paberilt maha kirjutatud. Vähemalt kahte päris ei saa, selles olen ma kindel isegi. Eelmisest nädalast veel...üsna igav oli kokkuvõttes siiski, nädalavahetusel tuli keegi tagasi ja seegi oli väike päike laupäeva.
Jääb seekord veel lühemaks kui ta muidu on, ei tule midagi pähe kirjutada väga. Ahjaa, TIK-igeeniused korraldavad nädala keskel peo, neljapäev saab huvitav olema.
SOTW, järjekordselt midagi veidrat, aga mis teha, meeldib juba kord sedasorti värk. Kes on mänginud mängu nimega Portal, tunnevad loo ilmselt ära.

Ja video mille tõttu ka originaal meeldima hakkas:


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Pointless Life of a Lifeless Nolifer Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur