Kirjanduse põhimõisted

  • SÜŽEE – teose kunstiliselt korraldatud sündmustik. Süžeel on kuus põhilist koostisosa (arengetappi): ekspositsioon – teose sissejuhatav osa, kus tutvustatakse tegelasi, tegevusaega ja –kohta; sõlmitus – sündmus, mis käivitab tegevuse; dispositsioon – tegevuse järkjärguline arendus, kus avanevad tegelastevahelised suhted ja nende areng; kulminatsioon – tegevuse pinge haripunkt; pööre – sündmused, mis langetavad pinge ja viivad lõpplahenduseni; konklusioon – teose lõpetus, mis sisaldab konflikti ja probleemi lahendust.
  • Miks tundub mulle mu elu nagu mingi sitt Ladina-Ameerika seebika fanfic...Mida iganes ma ka ei tee, vägisi käib see raibe mööda seda süžeekava, praegu möödudes haripunktist. Näis kuhu ta siis lõpuks ennast välja keerutab...
  • Mõttetu vaheaeg oli, polegi midagi kirjutada väga, Tammsaarega olen poole peal, asi seegi, topelttunnid alles neljapäev, vast selleks ajaks saab läbi.
SOTW, kuna mu kõrvaklapid olid 1,5 nädalat katki ja arvutist ei kuula ma nii selektiivselt kui ipodilt, siis on see ka piikalt vahele jäänud, nüüd siis:

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Pointless Life of a Lifeless Nolifer Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur