Herp Derp

  • On esmaspäeva õhtu ja ma vahin tühja pilguga kord riigikaitse õpikusse, kord funnyjunki, kord msn-i. Oli sündmustevaene nv, vähemalt minu jaoks. Keegi sõitis ära, käisin suusatamas ja magasin niisama peatäit välja. Korra käisid külalised ka, aga ööseks nad ei jäänud, asi seegi, saan mõnigi nädalavahetus korralikult magada.
  • Valimas käisin ka, hääl rändas minu poolt IRL-i tasku, kandidaat pole vast tähtis. Oleks E-hääletamisel osalenud kui ma poleks oma neetud ID-pinne täiesti lootusetult ära kaotanud.
  • Ülehomseks on mul vaja kaasõpilase uurimistöö ära retsenseerida, õnneks midagi väga keerulist pole, töö ise on võrdlemisi mõistlik, vormistus tekitab mõningased küsimärgid. Peale seda on veel vaja kaitsmine üle elada ja lootma jääda, et mu uurimistööd tagasi ei saadeta, kuna see on liiga teh suck. Loodetavasti seda siiski ei juhtu. Õnneks on minu grupis kõik omad ja mu endagi töö sattus normaalse inimese kätte, loodetavasti väga ei keerata selle retsenseerimisega. Saaks see teema ometikord läbi. Hinded on üldjoontes täiesti kohutavalt alla käinud, bleh, vast saab järje peale
SOTW-e tahaks lausa mitu nimetada, aga arvestades nende...khm, keelt ja päritolumaad, jäävad need paraku välja, panen siia lihtsalt mõnusat...instrumentaalmuusikat, mis aitab närve rahustada. Pärit ühest MMO-st mida kunagi mängisin, üldse on sellel mängul mõnusad lood^^ Blogi läbi sirvida ei viitsi, niiet ei tea kas on olnud varem või mitte.



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Pointless Life of a Lifeless Nolifer Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur