LÄBI SAI!

  • Jep, 9 kuud piinamist on läbi, suht väsinud olek, aga nüüd saab vähemalt puhata, kolm kuud, kuigi suve lõpus tundub alati et seda oli liiga vähe. Täna oli siis lõpuaktus, midagi huvitavat seal ei olnudki, kiituskirjad ja muu pläma, dire suutis isegi Leto Svetist seekord eemale hoida. Aktuse lõppu muidugi klassikaline Kodu laul Nukitsamehest.
  • Edasi tuli klassijuhatajatund, kus klassijuhataja ise rääkis millestki, mida ma ei mäleta, anti tunnistusi, räägiti klassiekskursioonist mis esmaspäeval tuleb. Aastaraamatutest pole kah midagi kuulda -.- Jaotati töötunde kah, ma pole küll ühtegi tundi vajalikust kümnest teinud aga millegipärast mulle ei mainitud, et peaksin neid tegema :p Meh, ilmselt lajatatakse need mulle kes-teab-mis ebamugaval ajal kaela. Tunnistus oli mul...no kehvem kui eelmine aasta igal juhul :D Põhikoolil ja gümnaasiumil on ikka vahe sees. Kui eelmine aasta üritasin elueest, et tunnistusele kolmesid ei tule, siis see aasta sellest välja ei tulnud, komistuskivideks matemaatika ja eesti keel, woot!
Lõpetuseks üks huvitav mänguasi, mille ma enda jaoks alles nüüd avastasin, kuigi neonetis oli teema juba miski kahe kuu eest olemas. Nimelt Tonematrix, misasi see täpsemalt on, sellest ei saa ma siiamaani aru, huvitavat...muusikat saab sellega sellegipoolest teha.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Pointless Life of a Lifeless Nolifer Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur