GAGfags are gay.

  • Täna oli siis Eesti korvpalli 90. aastapäeva tähistamiseks mingi epic deathmatch Reaali ja GAG-i vahel. Esialgu oli meil hommikul kooli juures kogunemine. Ähvardati küll surmaga ja kes teab millega veel, aga ikka oli pool klassi puudu, suht lahe. Edasi liikusime vabakale, kus oli mingi väike üritusekene koos GAG omadega. Suht...Huvitav jamh, GAG-il töllas mingi lilla homikumantli ja rohelise sokiga vend koos ruuporiga ringi. Pärast liikusime suure rongkäiguga läbi Tallinna Kalevi korvpallihalli poole. Liiklus oli kinni, suht lahe oli vaadata ummikuid mis meie pärast tekkisid :p
  • Algasid siis mängud, kõige vingem oligi minu arust esimene mäng, kus 60+ papid mööda platsi ringi lasid. Valdavas enamuses omas reaal, kuni jõudis kätte algkooli mängude aeg. Pärast seda hakkas meie võimas vahe kahanema, põhikooli mänguga kuivas sootuks kokku ning GAG lasti vahepeal ettegi. Gümnaasiumi mäng oli tasavägine, actionit viimaste sekunditeni kuni mingi jobi meie rünnaku ajal lihtsalt 9 sekki enda ees palli patsutas, kui ta oleks võinud meile selle võidu tuua. Lõpptulemuseks siis 93:94 Meie kaotasime -.-
Rohkem midagi eriti ei toimunudki, käisime pärast H-ga sõõrikukohvikus ja olen üritanud suht pikalt oma vasakut kõrvaklappi remontida, pool teibirulli hiljem pole see mul veel õnnestunud. Eks ma ürita edasi, vähemalt kuni...mingi ajani mil ma viitsin kaubamajja kobida uuesti. Homme on siis koolilõpuaktus. Kui postitust ei tule, siis on variante 2.
a) Mu isa on mind maha löönud
b) Mu isa on mu arvuti aknast välja visanud.
Igatahes, toredat...õhtu? jätku.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Pointless Life of a Lifeless Nolifer Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur