FFFFFFFÜÜÜÜÜÜÜÜSIKA

  • Mnjah, ma olen vist mental või midagi, ma ennustasin NII täpselt ette, et ma failin selle füsa eksami kirjaliku osa ikka täiega, hinnet ega punkte ei tea, aga tunne on sitt sest eksami ajal oli ikka puhas null tunne sees. Pärast uputasin oma sita tuju nagu tavaliselt Praliné kommidesse ja Juissi Red Energysse. Mmmm...Praliné kommid. Äkki venitab homse suulisega kuidagi midagi paremat välja. Bleh, pärast homset on õnneks kõik enamjaolt läbi. Neljapäeval on mingi kossushow kah, kus PEAB kohal olema...Kuradi juubelid, muidu olen iga aasta selle üle lasknud :p
  • Mnjh, ongi tänaseks kõik, homme tuleb ilmselt postitus suulise eksami failist/õnnestumisest, tõenäoliselt rage'iva sisuga kirjaliku faili tõttu.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Pointless Life of a Lifeless Nolifer Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur