Väsinud ja piinatud, mõttetu

Tulemas on järjekordne positiivne postitus minu poolt! Praeguseks hetkeks olen ma veetnud juba mingi 10 päeva kõige mõttetumas kohas planeedil = Oma vanemate juures Norras, sellest veidi hiljem.
Mis on juhtunud pärast mu viimast postitust? Tüüpiline jõulunädal meie koolis vist. Liitklasside päev (mis oli peale mingi veidra ennustamise täiesti mõttetu). Suutin endale ennustada, et kui ma TTÜ-sse lähen, olen forever alone elulõpuni. Millised väljavaated tõepoolest. Siis oli mingi klassioleng, kus sai teiste tehtud kooke süüa. Jõulupidu, mis oli vähemalt filmide poolest täiesti kohutav. Suuremalt jaolt meie klassi omadest koosnevat bändi kuulata oli täiesti mõnus, oskaks vaid ise ka midagi mängida...Pärast seda läksime me Patrickusse, mis on kõigile teadaolevalt tüüpiline reaalikate joomakoht. Kuna mul läks paari tunni pärast lennuk, ei saanud ma kuigi palju juua, aga seltskond ja mölateemad olid mõistlikud. Eneseparandus ftw, ma olen endiselt sama jobu kui ma arvan et vähemalt proovin end parandada selle põhjal mida mulle öeldakse. Kasulik. Nagu mainisin, läks paar tundi hiljem lennuk siia mõttetusse kohta.
Siin...Ei saa magada, siin ei ole midagi teha, pidevalt käiakse pinda. Ühel teataval debiilikul on ikka tõesti tarvis päevast-päeva mulle kõik mu vead näkku visata ja mind sõimata, no tere hommikust vittu, vaata ennast vahepeal ja siis tule minu kallal tänitama. Paar päeva veel..Paar lõputuna tunduvat päeva.
Eelmine aasta oli üldkokkuvõtvalt öeldes üks suur faking feil ja ega see aasta etem ei tõota tulla, antakse ju nii palju võimalusi rikkuda oma elu ära viletsate valikutega.
Muusikat ka:


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Pointless Life of a Lifeless Nolifer Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur