Konfusioon

Viimased 2 nädalat on möödunud peamiselt väsimuse tähe all, midagi teab mis põrutavat juhtunud pole ja vaevalt midagi ka juhtuma hakkab...Millega ma siis hakkama olen saanud? Vähe kui võrrelda enamikega, kuid midagigi.
Esmalt jõudsin ma siis tagasi koju, sealt põrgust, kohast mida ma absoluutselt ei salli. Ülejäänud vaheaeg (4? päeva) möödus suuresti paljugi puudujäänud une tagasi tegemiseks. Käisin ka arsti juures omale tervisetõendit nurumas. Õnneks midagi hullu polnud ja vaatamata oma kehvikule (vähemalt enda arvates) nägemisele anti see paber mulle siiski kätte.
Siis algas kool, parim väljavaade sealjuures see, et järel oli vaid 2 IT tundi (ja nüüdseks on see mõttetu õudukas täiesti läbi!). Üsna igavalt on siiani asjad läinud, lunitakse jälle hulgaliselt raha erinevate asjade jaoks ja üritatakse aktiivselt kõike peale suruda. Inimesi nendelt endilt küsimata vabatahtlikeks tembeldada on ju alati äge. Käisime karjäärinõustamises, kus tuli välja et ma sobin hästi seda nö musta tööd ära tegema, muud asjad olid üsna viletsas seisus.
Autokooli esimene tund oli ka, kus oli põhimõtteliselt 2 tundi suht sissejuhatavat jms värki, natuke safety videosid ja õhtul sai ka lõpuks teooria.ee-sse sisse. Esimese mooduli (neid on 3) vahetesti tegin ma juba mingi reedel ära (sisukas reedeõhtu obv), täna hommikul sain kinnituse järgmise alustuseks. Siiani ei tundu midagi keerulist, näis mis siis saab kui mind tänavatele inimesi mõrvama lubatakse. Tõotab olla fun.
Sellest nädalast...homme on autokool ja tänane mata kontrolltöö ei olnud totaalne feil tänu klassikaaslastele, yaay. Paraku pole tegu sellise kontrolltööga, mille eest terve kursuse saab, vaid ainult poolikuga. Muuhulgas olen ma ka paari asja suhtes pisut segaduses ning ei suuda otsustada, millal, mis ja kuidas üldse teha..
Lõppu, algatuseks video mis mind pühapäev vastu esmaspäeva kella kaheni üleval hoidis sest see on lihtsalt nii naljakas:

Ja siis mingit muusikat, üllatuslikult endalegi avastasin, et DnB aitab reaalainetes hästi keskenduda (pealkiri kirjeldab lisaks ka veel mu viimase aja magamisolusid):

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Pointless Life of a Lifeless Nolifer Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur