I'm sick of this


Jah, see video kirjeldab ka minu hetkesuhtumist peaaegu kõigesse. Lihtsalt nii jube on koolis ja kõikjal mujal. Minu päeva tippsündmusteks viimasel ajal on olnud säästumarketis uute aastahindluste leidmine, mõned üksikud msnivestlused ja kahtlane (minu puhul) muusika suvalistest kohtadest.
Kool on lihtsalt nii tüütu, inimesed lihtsalt on täielikud fucktardid et naljakas ka pole. Õpetajad lihtsalt leiavad igasuguseid lõbusaid asju, mille kallal pidevalt surkida. Teisipäeval on matemaatikas kontrolltöö ja ma ei tunne end just eriti heas seisus. Mõni inimene klassist lihtsalt on NII debiilne. Üritaks korra vahetunnis silma looja lasta, et tähtsamas tunnis vähemalt pisutki tähele panna, aga ei, lihtsalt PEAB terve kuradi vahetunni valjult plaksutama ja idiootselt naerma. 'Sitting there clapping like a retarded seal' Lisaks sellele ei suudeta lihtsalt tundide ajal oma suud kinni hoida.

Ja minu nädalavahetus...Ma käisin teeviidal. Asi seegi, free nänn, pohhui see et ma praktiliselt üksi olin terve selle aja. Vähemalt sain ma helkuri sealt, samasuguse kui see mis mul mingi päev lihtsalt küljest ära kukkus. Ülejäänud aeg, youtube, streamid ja Skins. Ja muidugi 9gagid ja muud sellised eluraiskamise kohad... Kuna ma olen liiga laisk et endale tumblri teha siis panen siia veelgi pilte ja veel ühe video.


Hory shet, jah mina tõesti kuulan DnB-d ka nüüd, whatcha gonna do about it?

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Pointless Life of a Lifeless Nolifer Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur